úterý 8. května 2012

Den třetí - Fukuoka


Ranní probouzení byl tak trochu FAIL. Budíka jsem nastavil na devět ráno, ten mě vzbudil, ale zbytek spal dál. Mě se dost nechtělo vstávat, tak jsem nastavil na +1 hodin a spal dál. To samé se opakovalo v 10:00. A v 11 :-). Zajímavé je, že to nikoho kromě mě neprobudilo, asi jsem na ten zvuk moc zvyklý. Ve 12 už jsem chtěl opakovat proces znova, ale pak jsem si řekl, že nechci skončit jako doma s totálně posunutým cyklem. Takže jsem probudil zbytek a začali jsme se sbírat. Poprvé jsem uviděl za světla zahradu, která byla ve středu našeho ryokanu a byla moc pěkná.


Sbalili jsme se (jenom lehce, žádné noťasy ani krosny) a vyrazili do Fukuoky. Hned na první pohled bylo poznat, že už začal běžný pracovní den a na ulicích jezdila hlavně auta, chodců tam bylo málo. Plán na dnešek byl dost jednoduchý : Xsoft už z minula znal místo, kde jsou dobré herny. Takže hraní a hraní. Herny samotné byly dost blízko, tak jsme vyrazili pěšky. Cestou mě zaujala řeka, která vysychá podle toho, jestli je příliv nebo odliv.


Dorazili jsme tedy do "downtownu" a zapadli do jedné z heren. Dál to asi nemá cenu moc rozebírat, prostě jsme tam vytuhli asi na 3 hodiny. Hrál se primárně Jubeat, Beatmanie, ReflecBeat (ten se mi hodně líbí). Taky jsem dal s Ithil kredit na DDRku, které se mi nějakou haluzí povedlo přehodit do "oldschool" módu, kdy na něm běží 2nd mix. No, docela fail a skoro kredit v háji. Taky jsem vyzkoušel Sound Voltex Booth (voltex není překlep) a hned se mi povedlo dát AA na nějakém basic songu.


Na záchodech v herně byl dost pokročilý control panel, bohužel v kanji, takže jsem to radši neriskoval, vykonal potřebu vestoje a využil klasického splachování páčkou (díky bohu za něj).


Dál po DDRku jsme zašli do obchodu s elektronikou s názvem BIC CAMERA. Akihabara to nebyla, ale i tak to byl zatraceně velký shop. Xsoft si tam koupil solární nabíječku s akumulátorem co může dobíjet jiné USB věci asi za 500 Kč. Ithil si tam chtěla pořídit mp3 přehrávač, ale bohužel nešel switchnout jazyk. Což je docela divné, protože mám podobný mp3 player (od Sony) a option na změnu jazyka tam mám. Možná, aby jim to lidi moc nevyváželi. Protože 4GB mp3 player za 800 Kč ? Nekupto. Mě se líbila 70" televize :) (technologii nevím, ale ten obraz byl fakt super).


Dál byl čas na to najít něco k jídlu. Moje volba byla jasná, chtěl jsem levné sushi. Nakonec se mi zadařilo najít malou restauraci s running sushi. Měl jsem tuším 4x nigiri z tuňáka/lososa a 2x maki s kaviárem (nevím, jak se přesně tomuhle typu jídla říká). Další super věc - neplatí se stylem "all you can eat" (i když to asi taky jde). Každá věc co jezdí okolo je na talířku určité barvy a podle toho zjistí cenu. Občas jede prázdný talířek s cenou pro připomenutí. Když chcete něco, co nejezdí (jako já ten kaviár), tak stačí ukázat kuchařovi obrázek v menu a za chvíli vám to přijede. Za tohle všechno jsem dal 1400 yenů (cca 280 Kč).



Xsoft s Ithil si byli dát něco v japan KFC. Příjemný side-effect byl, že jsme konečně našli zelenou Fantu. Je to melounová příchuť a je naprosto super. Škoda, že je dost těžké ji sehnat normálně v krámě (zato fialovou - grape no problem kdekoliv).


Už bylo docela pozdě, tak jsme opět vyrazili pěškobusem zpátky do ryokanu. Cestou jsme se rozhodli, že ještě prodloužíme pobyt tam o 1 noc, protože myšlenka na extra koupel se všem moc líbila (nevíme, jestli se nám podaří sehnat další ryokan za takhle super cenu a v hostelech ve městech jsou jenom sprchy). Po koupeli jsme opět vyrazili na wifi spot nahrát fotky a pokecat s domovem. Zase jsme zůstali vzhůru cca do 4 hodin ráno, protože to je v Praze 20 hodin a dost lidí je online na pokec, lajkování fotek a tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat