pátek 23. května 2014

Den třináctý - Tokyo - Zevling/kamata

Ráno mě probudil nepříjemný zvuk dešťových kapek padajících na okno pokoje. Po rychlé konzultaci předpovědi bylo vše jasné - dnes bude většinu dne pršet. Taky musíme vyklidit pokoj, protože se přesouváme. Kluci dnes večer dorazí a já jsem během dneška našel hotel na poslední 3 noci našeho výletu. Je trochu z ruky, směrem k Yokohamě a nachází se celkem blízko letiště Haneda, na které jsme přilétali (to nám je teď ale prd platné). S Ithil jsme se dohodli, že s ní pojedu na stanici Kamata (tam je ten hotel) a necháme tam krosny. Ona dál bude pokračovat do Yokohamy za kluky a já se vrátím do Tokya. Večer potom dáme sraz ve 20 u krosen na Kamatě a půjdeme na hotel.

Venku padal střední level deště, takže cesta na Ueno s těžkými krosnami nebyla žádný med. Nakonec se ale podařilo a my jsme seděli ve správném vlaku. Naštěstí taky JR, takže opět zdarma. Jednalo se však o linku Keihin-Tohoku, nikoliv Yamanote. Po dojetí na místo jsme uložili krosny a každý jsme se vydali svým směrem.

Já jel na Ueno, koupil si tam deštník a naivně si myslel, že dám zdejší park i v dešti (nebude tam tolik lidí, přece). Pršelo ale takovým stylem, že to skutečně nešlo. No nic, tak změna plánů. Přesunul jsem se na Tokyo Station a prošel trochu podzemí. Mám i videjko: http://youtu.be/b2sZm3cqHyE . Venku to stále vypadalo dost zle, takže příští zastávka byla Akihabara a nějaký zevling v mekáči. Napsal jsem i dost velký kus textu do blogu.

V Akibě mě opravdu nemile překvapil poryv větru - během pěti sekund udělal z mého deštníku jenom hromadu pokrouceného kovu a plastu :-). Podařilo se mi ho opravit, ale pořád je takový trochu kryplík. Zapadl jsem na arkády zabít nějaký čas (vyjímečně) a potom se přesunul na Kamatu.

Tam jsme se prakticky okamžitě potkali s Ithil a s klukama, vybrali krosny a šli hledat hotel. Dopředu jsem upozorňoval, že jsem na googlu našel jenom Hotel Vista, nikoliv Hostel L, jak se měl jmenovat. Šli jsme tedy k Hotelu Vista a ... překvapivě to nebyl on. Začal jsem řešit s člověkem na recepci, zda zná cestu, ale Ithil mezitím našla adresář okolních věcí a pak mi to došlo. Oni mají na Hostelworldu adresu s pomlčkou mezi dvěma slovy, ale v seznamu byly všechny věci bez té pomlčky. Po jejím odstranění se i Google chytnul a začal navigovat.

Po doražení na (správný) hotel se konalo další překvapení - pán co neuměl moc anglicky nemohl najít naší rezervaci. Nakonec jsem mu ukázal přimo e-mail z HostelWorldu s potvrzením rezervace, on chvíli něco procesoval a pak po nás konečně chtěl peníze a dal nám klíče od pokojů. Za ty peníze jsou pokoje opravdu fajné, každý má svojí koupelnu a je tu docela i dost místa. A pro mě je hlavní, že je tu krásný a spolehlivý LAN internet. Hned jsem zapojil noťas a proměřil datalink - krásných 30/10 Mbit. Za ten večer jsem nahrál asi 6GB videí :-). Potom už byl čas akorát spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat